به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ یدالله شرفی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تشدید اقدامات کنترل ورود و خروج شناوران و قاچاق کالا و ارز، مأمورین دریابانی موفق شدند یک فروند لنج باری حامل کالای قاچاق ممنوعه را توقیف کنند. وی اذعان داشت: شناور توقیفی از ابتدای فعالیت خود تحت نظر بوده […]

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ یدالله شرفی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تشدید اقدامات کنترل ورود و خروج شناوران و قاچاق کالا و ارز، مأمورین دریابانی موفق شدند یک فروند لنج باری حامل کالای قاچاق ممنوعه را توقیف کنند.

وی اذعان داشت: شناور توقیفی از ابتدای فعالیت خود تحت نظر بوده و به محض ورود توسط دریابانی مورد بررسی قرار گرفت که موفق شدند از شناور مذکور تعداد ۵۴۰ دستگاه بی سیم دستی با کلیه متعلقات از جمله شارژر و بند مربوطه کشف و ضبط کنند.

سرهنگ شرفی ضمن اشاره به دستگیری یک نفر متهم در این رابطه، افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالای مکشوفه را ۱۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد نمودند که به همراه متهم دستگیر شده تحویل مقامات قضائی شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: امید است با کنترل دقیق و پایش مرزهای آبی سطح استان بیشتر از قبل این امنیت را برای مرزنشینان و کشور عزیزمان ایران به ارمغان آوریم چرا که همه مردم ایران در سرتاسر دنیا در مرز، هم حق دارند و هم وظیفه و باید توجه ویژه به مرزها صورت گیرد.