به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی در نشست بررسی روند پیشرفت پروژه زائرسرای استان البرز در مشهد مقدس که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، گفت: شهرداری‌های استان باید طبق تعهدات خود در این راستا، وارد عمل شوند و سهم خود را پرداخت کنند. استاندار البرز با اشاره به طرح رئیس جمهور در خصوص […]

به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی در نشست بررسی روند پیشرفت پروژه زائرسرای استان البرز در مشهد مقدس که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، گفت: شهرداری‌های استان باید طبق تعهدات خود در این راستا، وارد عمل شوند و سهم خود را پرداخت کنند.

استاندار البرز با اشاره به طرح رئیس جمهور در خصوص ایجاد بسترهای لازم برای زائر اولی‌ها بیان کرد: این امکان می‌تواند شرایط را برای زیارت این افراد و اقشار مختلف استان البرز همچون دانش آموزان، دانشجویان، فرهنگیان و … فراهم کند.

وی افزود: می‌توان در مراحل بعدی برای تجهیز و حتی ساخت یک زائرسرای دیگر، از ظرفیت خیرین استفاده کرد. باید تدابیری اتخاذ شود تا محل اسکان و موکب‌های دائم زائران کربلای معلی در مرز مهران و تأمین امکاناتی همچون سرویس‌های بهداشتی و دستگاه یخ ساز با کمک شهرداری‌ها، فراهم شود.