طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعاتی از وقت امروز با افزایش پوشش ابر در برخی نقاط، غالباً نواحی شمالی و مرکزی استان، وقوع بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق مورد انتظار است. کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: از فردا تا […]

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد در ساعاتی از وقت امروز با افزایش پوشش ابر در برخی نقاط، غالباً نواحی شمالی و مرکزی استان، وقوع بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق مورد انتظار است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: از فردا تا روز دوشنبه در اغلب ساعات وضعیت جوی و دریایی استان آرام پیش بینی می‌شود اما از روز سه شنبه تا پایان هفته با وزش بادهای شدید شمالی، خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود.

وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده قسمتی ابری تا نیمه ابری همراه با غبار محلی، گاهی افزایش ابر و وزش باد و در ساعاتی از وقت امروز غالباً در نواحی شمالی و مرکزی استان بارش پراکنده باران پیش بینی می‌شود.

محمدی تصریح کرد: جهت وزش باد غالباً جنوب شرقی تا جنوب غربی، با سرعت ۸ تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و امروز تا اواخر وقت در مناطق شمالی و مرکزی در برخی از ساعات ۱۲ تا ۳۸ گاهی تا ۴۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: ارتفاع موج دریا امروز در سواحل شمالی و مرکزی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر و در سواحل جنوبی ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متر و از فردا در همه مناطق ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود.