به گزارش خبرگزاری مهر، علی دهقان گفت: مرحوم محسن دشتی ۵۰ ساله که به علت خونریزی مغزی دچار مرگ مغزی شده بود، اعضای خود را به بیماران نیازمند اهداء کرد. وی افزود: کبد و یک کلیه این ایثارگر در بیمارستان شهید صدوقی یزد و کلیه دیگر در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز نجات بخش جان هموطنان […]

به گزارش خبرگزاری مهر، علی دهقان گفت: مرحوم محسن دشتی ۵۰ ساله که به علت خونریزی مغزی دچار مرگ مغزی شده بود، اعضای خود را به بیماران نیازمند اهداء کرد.

وی افزود: کبد و یک کلیه این ایثارگر در بیمارستان شهید صدوقی یزد و کلیه دیگر در بیمارستان ابوعلی سینای شیراز نجات بخش جان هموطنان شد.