به گزارش خبرگزاری مهر، سید سعید شاهرخی به مناسبت هفته قوه قضائیه پیامی را صادر کرد. متن این پیام به شرح زیر است: نام قوه قضاییه؛ باعدالت و امنیت در همه بخش‌ها گره‌خورده و این امر مرهون تلاش و همت مسئولان قضایی و بخش‌های مختلف دستگاه قضا است که به‌صورت جدی و شبانه‌روزی به امر […]

به گزارش خبرگزاری مهر، سید سعید شاهرخی به مناسبت هفته قوه قضائیه پیامی را صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

نام قوه قضاییه؛ باعدالت و امنیت در همه بخش‌ها گره‌خورده و این امر مرهون تلاش و همت مسئولان قضایی و بخش‌های مختلف دستگاه قضا است که به‌صورت جدی و شبانه‌روزی به امر پیشگیری، شناسایی و مبارزه با انواع ناهنجاری‌های اجتماعی، قانون‌شکنی‌ها و جرائم مختلف، می‌پردازند.

عدالت و امنیت، دو مؤلفه کلیدی برای تسهیل و تعالی زندگی بشر هستند و در این میان؛ برقراری عدالت، صیانت از حقوق شهروندی، مقابله با فساد و حمایت از حقوق عامه مردم از جمله وظایفی هستند که همواره به‌صورت ویژه در دستور کار قوه قضاییه قرار داشته و این نهاد بزرگ و مردمی را با ملجأیی برای اعتماد جامعه به احقاق حقوق، تبدیل کرده است.

بی‌شک تحقق عدالت اجتماعی در دنیای پیچیده امروز، امری حیاتی و هم‌تراز با آرمان‌های اصیل اسلامی و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی است زیرا مردم در این نظام مقدس به‌عنوان ولی‌نعمت مسئولان، شایسته بهترین خدمات هستند و دستگاه قضایی کشور در این مسیر در سال‌های اخیر نیز گام‌های بلندی برداشته است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر، هفته قوه قضاییه را به کلیه مسئولان و کارکنان دستگاه قضایی تبریک و تهنیت عرض نموده و امید دارد که مساعی این عزیزان در بسط حق و عدالت، مشمول تأییدات ایزد منان گردد.

عزت، سلامت و توفیق روزافزون دستگاه قضا و به‌ویژه خدمتگزاران این نهاد مقدس در استان لرستان را از خداوند منان مسئلت می‌نماید.