به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شیروانی امروز یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پایان سفرهای نوروزی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳، ۱۲۷ هزار و ۵۴۳ مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان جابه‌جا شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با تعداد ۱۳۰ هزار و ۹۱۰ مسافر ۲.۵ درصد کاهش […]

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی شیروانی امروز یکشنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها، اظهار داشت: در پایان سفرهای نوروزی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۷ فروردین‌ماه ۱۴۰۳، ۱۲۷ هزار و ۵۴۳ مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی استان جابه‌جا شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با تعداد ۱۳۰ هزار و ۹۱۰ مسافر ۲.۵ درصد کاهش داشته است.

وی ادامه داد: این تعداد مسافر از طریق ۱۳ هزار و ۶۷۵ سفر با ناوگان عمومی و از مبدأ استان به مناطق مختلف جابه‌جا شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان، اضافه کرد: از این تعداد مسافر ۵۰ هزار و ۹۲۶ مسافر با ناوگان اتوبوس، ۵۱ هزار و ۱۸۱ مسافر با ناوگان مینی‌بوس و ۲۵ هزار و ۴۳۶ مسافر با ناوگان سواری کرایه جابه‌جا شده‌اند.

شیروانی، افزود: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هم‌وطنان هستند و مسافران ناوگان حمل‌ونقل عمومی می‌توانند شکایات خود را با این سامانه مطرح کنند.