مجلس شورای اسلامی سپاه استان سمنان حمل و نقل جاده ای
جاده بین روستایی سعد آباد بخش مرکزی گرمسار به بهره‌برداری
رسید ۰۷ خرد ۱۴۰۵

جاده بین روستایی سعد آباد بخش مرکزی گرمسار به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمد مهدی ادهم صبح پنجشنبه در مراسم بهره برداری جاده روستایی سعد آباد بخش مرکزی گرمسار هدف این پروژه را آبادانی و خدمت رسانی به مردم برشمرد و افزود: این طرح در راستای رسالت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه انجام گرفته است. وی با اشاره به اینکه اعتبار این پروژه ۶۰ […]