سید اصغر تقوی فرمانداری ملارد دستگاه حفاری
فرماندار ملارد: حفاریها کمترین اختلال در تردد شهروندان را ایجاد کند
به گزارش خبرنگار مهر، جلسه کمیته حفاری ملارد به ریاست سید اصغر تقوی، فرماندار ملارد، با هدف هماهنگی بین دستگاههای اجرایی و خدماترسان برای هرگونه حفاری برگزار شد. در این نشست، اجرای خط انتقال آب کوثر بهعنوان یکی از پروژههای زیرساختی حیاتی شهرستان مورد بررسی قرار گرفت. با توجه به ضرورت عبور عرضی این خط […]
جدیدترین مقالات
فرهنگی
ویژه ها
جديدترين ها
- قوم بنی اسد؛ روایت دیگری از حماسه عاشورا
- صحن علنی مجلس هفته پس از تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب برگزار میشود
- اعزام ۵ آمبولانس و ۶۰ تیم هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به اربعین
- دستگاه قضایی ملجأ اعتماد مردم برای احقاق حقوق جامعه است
- بارکلیز پیشبینی قیمت برنت را کاهش داد
- عراق خواهان بازنگری سهمیه تولید در اوپک شد
- حمایت قوه قضاییه از تعیین تکلیف سریع اموال تملیکی
- ایالت آمریکا آمار بیکاری ناشی از هوش مصنوعی را رصد میکند















Sunday, 28 June , 2026