سید اصغر تقوی فرمانداری ملارد دستگاه حفاری
فرماندار ملارد: حفاری‌ها کمترین اختلال در تردد شهروندان را
ایجاد کند ۰۴ خرد ۱۴۰۵

فرماندار ملارد: حفاری‌ها کمترین اختلال در تردد شهروندان را ایجاد کند

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه کمیته حفاری ملارد به ریاست سید اصغر تقوی، فرماندار ملارد، با هدف هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی و خدمات‌رسان برای هرگونه حفاری برگزار شد. در این نشست، اجرای خط انتقال آب کوثر به‌عنوان یکی از پروژه‌های زیرساختی حیاتی شهرستان مورد بررسی قرار گرفت. با توجه به ضرورت عبور عرضی این خط […]