جنگ تحمیلی عبداللهی علی عبداللهی قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا ایران
سرلشکر عبداللهی: سامانه‌های جدید پدافندی به کار
می‌گیریم ۰۴ خرد ۱۴۰۵

سرلشکر عبداللهی: سامانه‌های جدید پدافندی به کار می‌گیریم

به گزارش خبرگزاری مهر ، سرلشکر علی عبداللهی فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا گفت: دشمن بارها مدعی شد که بخش نظامی ما را در حوزه‌های دریایی، هوایی و موشکی نابود کرده‌است؛ ولی همواره ما در صحنهٔ جنگ نشان دادیم که همهٔ ظرفیت‌های ما باقی مانده است. ما تا آخر با دشمنان مبارزه و شکست را بر […]