ایلام انرژی استانداری ایلام
برنامههای مدون برای کاهش سالانه ۵ تا ۱۰ درصدی مصرف انرژی در ایلام
به گزارش خبرنگار مهر، احمد کرمی ظهر یکشنبه در کارگروه انرژی استان با محوریت بهینهسازی مصرف انرژی، انرژی را یکی از مهمترین مؤلفههای زیربنایی کشور عنوان کرد و گفت: مصرف بهینه انرژی در شرایط کنونی یک ضرورت اجتنابناپذیر است و باید با بهرهگیری از فرهنگسازی، آموزش مستمر و نظارت دقیق، به رفتاری عمومی و نهادینه […]
جدیدترین مقالات
فرهنگی
ویژه ها
جديدترين ها
- قوم بنی اسد؛ روایت دیگری از حماسه عاشورا
- صحن علنی مجلس هفته پس از تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب برگزار میشود
- اعزام ۵ آمبولانس و ۶۰ تیم هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به اربعین
- دستگاه قضایی ملجأ اعتماد مردم برای احقاق حقوق جامعه است
- بارکلیز پیشبینی قیمت برنت را کاهش داد
- عراق خواهان بازنگری سهمیه تولید در اوپک شد
- حمایت قوه قضاییه از تعیین تکلیف سریع اموال تملیکی
- ایالت آمریکا آمار بیکاری ناشی از هوش مصنوعی را رصد میکند















Saturday, 27 June , 2026