به گزارش خبرنگار مهر، حسن خیریان پور پیش ازظهر شنبه در شورای برنامه ریزی استان با اظهار اینکه برخی از مصوبات و کاغذبازی‌های اداری سبب سردرگمی بخش خصوصی و سرمایه گذاران شده است، افزود: برای حل مشکل تلاش می‌شود دو کارگروه اقتصاد و سرمایه گذاری را تجیمع کنیم. وی با عنوان اینکه امسال در استان […]

به گزارش خبرنگار مهر، حسن خیریان پور پیش ازظهر شنبه در شورای برنامه ریزی استان با اظهار اینکه برخی از مصوبات و کاغذبازی‌های اداری سبب سردرگمی بخش خصوصی و سرمایه گذاران شده است، افزود: برای حل مشکل تلاش می‌شود دو کارگروه اقتصاد و سرمایه گذاری را تجیمع کنیم.

وی با عنوان اینکه امسال در استان ۵۵ هزار شغل ایجاد می‌شود، افزود: تاکنون ۹۵ درصد تعهد اشتغال استان عملیاتی شده است.

وی حمایت بخش خصوصی و فعالان اقتصادی را برای تحقق برنامه اشتغال مهم برشمرد و گفت: تا پایان سال جاری باید بیش از سه هزار شغل نیز در استان برنامه ریزی و ایجاد شود.

خیریان پور کاغذبازی و تفکرات جزیره‌ای را مانع تولید دانست و گفت: زیرساخت‌ها برای سرمایه گذاری در نواحی و شهرک‌های صنعتی استان فراهم است و اتاق مدیران برای شنیدن مسائل و مشکلات سرمایه گذاران و بخش خصوصی باز باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران یادآور شد: تمامی مصوبات شورای برنامه ریزی قابلیت اجرایی دارد و باید نسبت به تحقق آن تلاش و برنامه ریزی کرد.