به گزارش خبرنگار مهر، سید اسماعیل هاشمی صبح شنبه در شورای برنامه ریزی استان مازندران با اظهار اینکه برخی از شرکت‌های دولتی با ضرر و زیان و چالش‌های اقتصادی روبرو هستند، افزود: مولد سازی اموال دولتی سبب می‌شود تا مشکل این شرکت‌ها حل شود و به مدار تولید و رونق برگردند. وی با بیان اینکه […]

به گزارش خبرنگار مهر، سید اسماعیل هاشمی صبح شنبه در شورای برنامه ریزی استان مازندران با اظهار اینکه برخی از شرکت‌های دولتی با ضرر و زیان و چالش‌های اقتصادی روبرو هستند، افزود: مولد سازی اموال دولتی سبب می‌شود تا مشکل این شرکت‌ها حل شود و به مدار تولید و رونق برگردند.

وی با بیان اینکه کوچک سازی و چابک سازی از جمله برنامه‌های دولت بوده است، افزود: این کوچک سازی در حوزه ملک و اعیان و اموال و املاک دولتی هم باید نمود داشته باشد.

وی با بیان اینکه ۲۱۱ ملک مازاد و بدون استفاده دولتی در راستای مولدسازی اموال دولتی در استان شناسایی شده است، خواستار همراهی دستگاه‌های دولتی و مدیران برای اجرای طرح مولدسازی دارایی‌های مازاد شد.

هاشمی گفت: طرح مولد سازی دارایی‌ها و اموال برای تنظیم سیاست مالی و حفظ منافع بلندمدت و در راستای رونق اقتصادی، تجمیع اموال و دارایی‌ها وو کوچک سازی دولت اجرایی می‌شود و لازم است مدیران در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.