به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین حسینی ظهر سه‌شنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر اظهار داشت: قیمت هر کیسه ۱۰ کیلوگرمی برنج تنظیم بازار ۱۸۵ هزار تومان است. وی از اختصاص ۵۰۰ تن سهمیه مازاد به استان بوشهر خبر داد و گفت: از طریق تعاونی کارکنان دولت، دستگاه‌های اجرایی و اصناف و با […]

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین حسینی ظهر سه‌شنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار استان بوشهر اظهار داشت: قیمت هر کیسه ۱۰ کیلوگرمی برنج تنظیم بازار ۱۸۵ هزار تومان است.

وی از اختصاص ۵۰۰ تن سهمیه مازاد به استان بوشهر خبر داد و گفت: از طریق تعاونی کارکنان دولت، دستگاه‌های اجرایی و اصناف و با سازوکار قبلی بر اساس ضریب جمعیتی شهرستان‌ها توزیع می‌شود.

حسینی از توزیع ۸۰ تن برنج از طریق اصناف برای واحدهای صنفی آسیب‌دیده از کرونا خبر داد و بیان کرد: در قالب طرح کاسبان امین نیز ۱۸۰ تن برنج تنظیم بازار در اختیار خرده‌فروشان مرکز بوشهر قرار گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از در حال جذب بودن هزار و ۷۰۰ تن سهمیه روغن استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: روغن در فروشگاه‌ها به‌وفور یافت می‌شود.

حسینی از بسته‌بندی و توزیع هزار و ۷۰۰ تن سهمیه شکر ماه رمضان استان بوشهر خبر داد و ادامه داد: با ۵۰۰ تن مازاد جذب‌شده سهمیه شکر این میزان به ۲ هزار و ۲۰۰ تن افزایش می‌یابد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در ارتباط با میوه شب عید نیز ۱۲۲ تن سیب اصفهان و ۱۷۵ تن پرتقال تامسون شمال در استان بوشهر توزیع شد که در تعادل سازی قیمت‌ها نقش مؤثری ایفا کرد.

حسینی در ارتباط با افزایش قیمت برخی کالاها عنوان کرد: قیمت محصولات شیرینی و شکلات به سبب افزایش قیمت شکر، ۱۵ درصد و قیمت مواد لبنیاتی نیز در استان بوشهر ۳۴ درصد افزایش داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از افزایش ۲۰ درصدی حبوبات وارداتی در این استان نیز به دلیل محدودیت‌های وارداتی در استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: قیمت گوجه‌فرنگی، خیار بوته‌ای و درختی در بازار استان بوشهر به ترتیب ۳۱، ۲۰ و ۱۴ درصد کاهش داشته است.