به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم جان بابایی به همراه دکتر گل پیرا، رئیس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی معاونت درمان وزارت بهداشت صبح امروز (چهارم تیرماه) با هدف بررسی وضعیت بیماری کووید ۱۹ و نحوه ارائه خدمت به بیماران در مراکز درمانی از ۳ بیمارستان تخصصی هرمزگان بازدید کردند. رئیس مرکز مدیریت بیمارستانی […]

به گزارش خبرگزاری مهر، قاسم جان بابایی به همراه دکتر گل پیرا، رئیس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی معاونت درمان وزارت بهداشت صبح امروز (چهارم تیرماه) با هدف بررسی وضعیت بیماری کووید ۱۹ و نحوه ارائه خدمت به بیماران در مراکز درمانی از ۳ بیمارستان تخصصی هرمزگان بازدید کردند.

رئیس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی معاونت درمان وزارت بهداشت در این بازدید گفت: یکی از اهداف برنامه سفر به هرمزگان، دیدار با مدافعین سلامت و عرض خدا قوت به پزشکان و کادر درمانی استان که در شرایط سخت اپیدمی در حال خدمت به بیماران هستند، بود.

دکتر رضا گل پیرا افزود: با توجه به شرایط بیماری در هرمزگان، مقرر شد در این سفر ضمن بررسی نیازها و کمبودهای درمانی، در صورتی که نیاز به تجهیزات بیمارستانی وجود داشته باشد، با نظر موافق معاونت درمان وزارت بهداشت، تامین و برای رسیدگی بهتر و با کیفیت تر به بیماران، در اختیار دانشگاه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: بخشی از تجهیزات مورد نیاز با موافقت معاونت درمان وزارت بهداشت نیز بنا به درخواست دانشگاه در اسرع وقت در اختیار مراکز درمانی استان قرار خواهد گرفت.

گل پیرا عنوان کرد: از دیگر اهداف این سفر، بررسی وضعیت وخامت و شیوع بیماری، ارزیابی روند سرعت سرایت و وخامت بیماری و مقایسه آن با سایر مناطق کشور بود و همچنین بررسی وضعیت بیمارانی که در آی سی یو بستری هستند و چگونگی اوضاع و احوال آنها نسبت به سایر بیمارانی که در بخش بستری هستند، مورد ارزیابی میدانی قرار گرفت.

وی بیان کرد: خوشبختانه پیک بیماری در هرمزگان رو به افول و تعداد تخت های خالی به اندازه کافی و بیش از نیاز فعلی است، خوشبختانه اشباعی که تصور میشد وجود داشته باشد، وجود ندارد و ارائه خدمات درمانی به نحو مطلوب به بیماران در حال انجام است.