به گزارش خبرنگار مهر، بررسی نقشه‌های پیش‌یابی نشان‌دهنده تداوم فعالیت سامانه ناپایدار در سطح استان تا پایان هفته جاری است. بر این اساس، تا روز شنبه هفته آینده، در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، افزایش ابر و وزش باد به‌نسبت شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود. این ناپایداری‌ها در برخی مناطق با خیزش گردوخاک و وقوع […]

به گزارش خبرنگار مهر، بررسی نقشه‌های پیش‌یابی نشان‌دهنده تداوم فعالیت سامانه ناپایدار در سطح استان تا پایان هفته جاری است. بر این اساس، تا روز شنبه هفته آینده، در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، افزایش ابر و وزش باد به‌نسبت شدید تا شدید پیش‌بینی می‌شود.

این ناپایداری‌ها در برخی مناطق با خیزش گردوخاک و وقوع رگبارهای پراکنده همراه خواهد بود که ضرورت احتیاط در ترددهای جاده‌ای و فعالیت‌های فضای باز را می‌طلبد.

با این حال، از روزهای یکشنبه و دوشنبه، با خروج تدریجی این سامانه، جو استان به نسبت پایدار شده و آسمانی صاف تا قسمتی ابری انتظار می‌رود.

همچنین در این بازه زمانی، نوسانات دمایی ناچیز بوده و تغییرات جوی قابل‌توجهی برای آغاز هفته آینده پیش‌بینی نمی‌شود.