به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی خاتمی قبل از روز پنجشنبه در دیدار رئیس قوه قضاییه با شماری از مردم زنجان در حسینیه اعظم این شهر زنجان با بیان اینکه مردم زنجان همواره در خط مقدم مقابله با فتنه ها بوده اند و در فتنه اخیر نیز حضور گسترده در مقابله با توطئه های دشمنان […]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام علی خاتمی قبل از روز پنجشنبه در دیدار رئیس قوه قضاییه با شماری از مردم زنجان در حسینیه اعظم این شهر زنجان با بیان اینکه مردم زنجان همواره در خط مقدم مقابله با فتنه ها بوده اند و در فتنه اخیر نیز حضور گسترده در مقابله با توطئه های دشمنان داشتند، گفت: حق مردم این است که توجه بیشتری به حل مشکلات آنها شود.

وی با بیان اینکه زنجان با بیان اینکه مردم زنجان همواره در خط مقدم مقابله با فتنه ها بوده اند، گفت: حضور پررنگ مردم زنجان در صحنه مقابله با دشمنان، قوت قلبی برای نیروهای حافظ امنیت در استان بود.

خاتمی افزود: در فتنه اخیر وقتی مردم دیدند اغتشاشگران ستون خیمه انقلاب، قرآن، مساجد، عفت و حیای زنان را مورد هدف قرار داده اند، آنان را تنها گذاشتند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه دشمن بنا به دلایلی، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی را بر نمی تابد، گفت: این انقلاب تفکر جدیدی بر مبنای آموزه های دینی و انسانی بنا نهاده و ۴۳ سال در برابر فشارها ایستاده است.

خاتمی با تاکید بر اینکه نظام های استعماری و استبدادی همواره در تقابل با نظام های دینی بوده اند، افزود: تفکرهایی که بیش از ۷۰ سال در دنیا حاکم بودند، در برابر اندیشه دینی رنگ باختند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن، دشمنی های خود را می کند اما بخشی از مشکلات مردم غیرقابل اغماض است و ما باید به عنوان قدردانی در قبال مردم انجام وظیفه کنیم، گفت: انقلاب حول محور ولایت پیروز شده و تا امروز هم حول محور ولایت باقی مانده و حق مردم این است که توجه بیشتری به حل مشکلات آنها شود.