به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، مرحله پایانی طرح «اندیشه تمدن ساز» به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، با اعزام ۳۰ نفر از اساتید و اعضای هیات علمی شرکت کننده در این طرح به مشهد مقدس اجرا می شود. […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، مرحله پایانی طرح «اندیشه تمدن ساز» به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، با اعزام ۳۰ نفر از اساتید و اعضای هیات علمی شرکت کننده در این طرح به مشهد مقدس اجرا می شود.

حمید ستوده مدیر اجرایی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با اعلام این خبر گفت: این طرح از ۲۷ آذرماه سال ۱۴۰۰، همزمان با هفته وحدت حوزه و دانشگاه، با شرکت ۶۰ نفر از اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، آغاز شد.

وی افزود: گروه های شرکت کننده، در ۲۶ جلسه شامل دو بخش «ایمان و توحید» و «نبوت و ولایت» و با حضور چهار مربی (مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه، دو تن از اساتید گروه معارف و مدیر اجرایی دفتر هم اندیشی نهاد) شرکت کردند.

ستوده افزود: بخش اول طرح، شامل ۱۳ جلسه مبتنی بر دو درسنامه ( ایمان و توحید ) تا پایان سال ۱۴۰۰ طبق شیوه نامه اجرایی طرح برگزار شد و بخش دوم، مبتنی بر دو درسنامه (نبوت و ولایت) تا پایان تیرماه جاری، برنامه ریزی شده و اجرا می شود.

مدیر اجرایی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی اظهار داشت: نحوه برگزاری جلسات و فعالیت شرکت کنندگان، به صورت مباحثه محور بوده و نقش مربیان نیز هدایت، نظارت و جهت دهی مباحثه اعضای هر گروه بوده است و نوع نگارش بسیار غنی و پر محتوای کتاب طرح «اندیشه تمدن ساز»، جذابیت به این طرح بخشید و سبب استقبال اساتید و اعضای هیات علمی شرکت کننده شد.

ستوده افزود: اختتامیه طرح اندیشه تمدن ساز، با موافقت و توجه ویژه رئیس دانشگاه، با اعزام ۳۰ نفر از اساتید شرکت کننده طرح به همراه اعضای خانواده های ایشان از تاریخ ۲۵ تا ۲۸ تیرماه جاری به مشهد مقدس انجام می شود و برنامه های فرهنگی و آموزشی در این سفر معنوی ادامه خواهد داشت.