به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ خدارحم فروغی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اشراف اطلاعاتی و کار دقیق پلیسی، خبری تحت عنوان فعالیت فردی حرفه‌ای در حوزه مواد مخدر، برای پلیس قوت گرفت. وی ادامه داد: مأموران کلانتری ۱۵ کریم آباد نیز در این راستا با انجام […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ خدارحم فروغی در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اشراف اطلاعاتی و کار دقیق پلیسی، خبری تحت عنوان فعالیت فردی حرفه‌ای در حوزه مواد مخدر، برای پلیس قوت گرفت.

وی ادامه داد: مأموران کلانتری ۱۵ کریم آباد نیز در این راستا با انجام تحقیقات میدانی و اطلاعاتی خود، موفق به شناسایی متهم و محل دقیق کسب و کار وی شوند.

فروغی با اشاره به اقدامات قانونی و انجام هماهنگی‌های لازم قضائی در این راستا گفت: تیم عملیاتی پلیس در اقدامی غافلگیرانه مجرم را در محل کسب خود که یک باب مغازه بود دستگیر و به کلانتری محل منتقل کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان زاهدان گفت: پلیس در بازرسی از این واحد متخلف ۲۰۵ بسته مواد مخدر آماده فروش، دو دستگاه کارت خوان و مقادیری قابل توجه انواع مواد مخدر کشف کرد.