به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا گلستان، سردار ملک شاهکوهی در سومین همایش ملی نغمه سرایان اهل سنت کشور اظهار کرد: برادران بدانید هر صدایی که بوی نفاق و تفرقه بین اقوام و مذاهب بدهد از حنجره دشمن بیرون آمده و در دم باطل است. فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا گلستان، سردار ملک شاهکوهی در سومین همایش ملی نغمه سرایان اهل سنت کشور اظهار کرد: برادران بدانید هر صدایی که بوی نفاق و تفرقه بین اقوام و مذاهب بدهد از حنجره دشمن بیرون آمده و در دم باطل است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: من چند بار دیگر هم گفته ام سنی وهابی و شیعه انگلیسی دو لبه یک قیچی اند و هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و هر دو به یک اندازه خطرناک اند.

وی ادامه داد: در ماجرای داعش درک کردیم که اگر جمهوری اسلامی آسیب ببیند همه تعالیم مکتب وحی آسیب خواهد دید و فرقی بین سنی و شیعه نیست.

ملک شاهکویی تصریح کرد: بحمدلله نعمت ولایت فقیه در ایران اسلامی و اعتقاد قلبی ایشان نسبت به مسئله وحدت تمام نقشه های دشمنان اسلامی ناب محمدی را برهم زده است.

وی اظهار کرد: ۱۷ قومیت مختلف در استان گلستان در کنار هم با آرامش و آسایش بدون کوچکترین مشکلی زندگی می‌کنند و حقیقتاً گلستان رنگین کمانی از اقوام و نماد وحدت در ایران است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان یادآور شد: من سال‌ها تجربه زندگی در کنار رزمندگان کردستان در دفاع مقدس را دارم و باورم به مسئله وحدت ریشه در دفاع مقدس دارد.