به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی صبح یکشنبه در نشست با شورای اسلامی شهرستان دشتی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان اظهار داشت: یکی از ظرفیت‌های شهرستان دشتی در حوزه گردشگری است که باید از فرصت در جهت جذب گردشگر استفاده شود. فرماندار دشتی افزود: بخش ساحل از ظرفیت خوبی در این حوزه برخوردار است که […]

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی صبح یکشنبه در نشست با شورای اسلامی شهرستان دشتی با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان اظهار داشت: یکی از ظرفیت‌های شهرستان دشتی در حوزه گردشگری است که باید از فرصت در جهت جذب گردشگر استفاده شود.

فرماندار دشتی افزود: بخش ساحل از ظرفیت خوبی در این حوزه برخوردار است که باید توجه جدی به آن صورت بگیرد.

بحرانی ادامه داد: در حال حاضر اتحاد و همدلی خوبی بین مسئولین شهرستان وجود دارد که خروجی آن خدمت به مردم است.

وی تصریح کرد: بزودی شهرک شیلاتی و شهرک خورشیدی در سطح شهرستان دشتی راه اندازی می‌شود که تکمیل آن نقش بسزایی در توسعه شهرستان دارد.

بحرانی اضافه کرد: شهرک شیلاتی در زمینی به مساحت ۷۸ هکتار در منطقه ساحلی شهرستان دشتی اجرا می‌شود که زمینه اشتغال افراد زیادی فراهم می‌کند.