طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی امروز و فردا در برخی نقاط استان بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق دور از انتظار نیست. کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: همچنین با افزایش سرعت وزش باد روی دریا، سواحل و فراساحل استان طی […]

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی امروز و فردا در برخی نقاط استان بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعدوبرق دور از انتظار نیست.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: همچنین با افزایش سرعت وزش باد روی دریا، سواحل و فراساحل استان طی امروز و فردا متلاطم پیش‌بینی می‌شود.

وی گفت: دمای هوا نیز طی پنج روز آینده روند کاهشی خواهد داشت.

محمدی تصریح کرد: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده کمی تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد و گرد و خاک، در برخی ساعات تمام ابری با احتمال بارش پراکنده باران و رعد و برق، در برخی نقاط پدیده مه و کاهش دید پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: جهت وزش باد در سواحل و فراساحل شمالی، شمال غربی با سرعت ۱۲ تا ۳۸ کیلومتر در ساعت، در سواحل و فراساحل مرکزی و جنوبی، جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۴ کیلومتر در ساعت و از امشب به تدریج شمال غربی با سرعت ۱۶ تا ۴۶ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

محمدی یادآور شد: ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی متر و در قسمت‌های مرکزی و جنوبی ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی ۲۱۰ سانتی‌متر پیش بینی می‌شود.