طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به بررسی نقشه‌های هواشناسی، طی امروز و فردا با وزش بادهای شمالی، سواحل استان بوشهر به تناوب متلاطم است در این مدت از پدیده‌های غالب در نوار ساحلی وزش باد و غبار محلی و در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی خواهد بود. […]

طلیعه محمدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به بررسی نقشه‌های هواشناسی، طی امروز و فردا با وزش بادهای شمالی، سواحل استان بوشهر به تناوب متلاطم است در این مدت از پدیده‌های غالب در نوار ساحلی وزش باد و غبار محلی و در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: از روز یکشنبه با کاهش تدریجی سرعت وزش باد، وضعیت جوی و دریایی استان بوشهر تا پایان هفته آرام پیش بینی می‌شود.

وی گفت: آسمان استان بوشهر در ساعت‌های آینده صاف تا قسمتی ابری، طی ساعاتی وزش باد و فردا در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی خواهد بود.

وی یادآور شد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا شمالی با سرعت ۱۰ تا ۳۰ گاهی تا ۳۸ کیلومتر در ساعت و بر روی دریا با سرعت ۱۲ تا ۴۲ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: ارتفاع موج دریا ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متر و در فراساحل ۹۰ تا ۱۵۰ سانتی‌متر خواهد بود.