به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عباس رضوانی‌نسب جمعه شب در دیدار با تعدادی از ائمه جمعه استان یزد از راهبری فرهنگی به عنوان یکی از مسایل مهم و محوری جامعه یاد کرد و از اقدام امامان جمعه به خصوص در مقابله با کرونا و کاهش آسیب‌ های اجتماعی قدردانی کرد. وی در این دیدارها که در محل دفتر نمایندگی […]

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام عباس رضوانی‌نسب جمعه شب در دیدار با تعدادی از ائمه جمعه استان یزد از راهبری فرهنگی به عنوان یکی از مسایل مهم و محوری جامعه یاد کرد و از اقدام امامان جمعه به خصوص در مقابله با کرونا و کاهش آسیب‌ های اجتماعی قدردانی کرد.

وی در این دیدارها که در محل دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه یزد صورت گرفت، افزود: آنچه امروز بیش از گذشته در اولویت برنامه‌های امامان جمعه باید قرار داشته باشد، راهبری فرهنگی است.

این مسوول خاطرنشان کرد: ائمه جمعه با محور قرار دادن مساجد و هماهنگی با نهادهای فرهنگی برای پیگیری تحقق اهداف نظام و انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف به خصوص حوزه فرهنگی که بسیار هم اهمیت دارد تلاش کنند و ماموریت‌های دینی و انقلابی خود را به نحو مطلوب انجام دهند.

رضوانی نسب با بررسی دیدگاه‌ها از اقدام‌های خوب ائمه جمعه استان یزد در شرایط کنونی و نیز در سال‌های گذشته قدردانی کرد و یادآور شد: برای اجرای برنامه‌های فرهنگی ضروری در جامعه باید همه همکاری لازم را داشته باشند.

معاون جذب و گزینش شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور دیروز( جمعه) در سفر به بافق با قدردانی از خدمات حجت‌الاسلام سید جواد سلیمانی ، حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر را که پیش از این امام جمعه شهر جیرفت بود، به سمت امام جمعه جدید بافق معرفی کرد.

حجت‌الاسلام سلیمانی از سال ۱۳۷۴ امامت جمعه بافق را بر عهده داشت و در سن ۷۵ سالگی تصمیم گرفته، سنگر امامت جمعه را به فرد جوانتری واگذار کند.

در شرایط غیرکرونایی در ۲۱ شهر و هفت روستای پر جمعیت استان یزد نماز جمعه اقامه می‌شود.