روح‌الله غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همچنان عملیات پاکسازی و تعریض محورهای مواصلاتی و گردنه‌های چری، شاه‌منصوری و تاراز در شهرستان کوهرنگ ادامه دارد. وی افزود: افزایش دما و بارش باران احتمال ریزش بهمن را در مسیرها و گردنه‌های برف‌گیر چهارمحال و بختیاری افزایش می‌دهد لذا به هیچ عنوان تردد در این […]

روح‌الله غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همچنان عملیات پاکسازی و تعریض محورهای مواصلاتی و گردنه‌های چری، شاه‌منصوری و تاراز در شهرستان کوهرنگ ادامه دارد.

وی افزود: افزایش دما و بارش باران احتمال ریزش بهمن را در مسیرها و گردنه‌های برف‌گیر چهارمحال و بختیاری افزایش می‌دهد لذا به هیچ عنوان تردد در این محورها توصیه نمی‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: به دلیل بارندگی‌هایی که در سطح این استان به وقوع پیوسته است در سایر مسیرها به‌ویژه محورهای کوهستانی پدیده قالب ریزش کوه، رانش زمین و لکه‌ها و چاله‌هایی است که در سطح آسفالت جاده ایجاد شده است.

غلامی عنوان کرد: به دلیل احتمال خطرهای ذکر شده در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری رانندگان حتماً به نکات ایمنی توجه داشته باشند و با سرعت مطمئنه تردد کنند.