به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب‌نیوز، رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند «محمد اسماعیل جوابره» جوان ۲۲ فلسطینی بامداد امروز در درگیری جوانان فلسطینی با نظامیان اشغال‌گر صهیونیستی در اردوگاه «العروب» در شمال شهر الخلیل زخمی شد و بر اثر شدت جراحات در بیمارستان به شهادت رسید. با شهادت محمد اسماعیل، شمار شهدای فلسطین از […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب‌نیوز، رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند «محمد اسماعیل جوابره» جوان ۲۲ فلسطینی بامداد امروز در درگیری جوانان فلسطینی با نظامیان اشغال‌گر صهیونیستی در اردوگاه «العروب» در شمال شهر الخلیل زخمی شد و بر اثر شدت جراحات در بیمارستان به شهادت رسید.

با شهادت محمد اسماعیل، شمار شهدای فلسطین از آغاز سال جدید میلادی به ۶۵ نفر رسید.

در هفته‌های اخیر یورش و تهاجم نظامیان اشغال‌گر علیه مردم فلسطین افزایش یافته است. گروه مقاومت «عرین الاسود» (بیشه شیران) پنج‌شنبه با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد که قطار مقاومت در کرانه باختری به راه افتاده و کسانی که گمان می‌کنند عرین الاسود دیگر پایان یافته و از بین رفته، کاملاً به اشتباه رفته‌اند.

این گروه فلسطینی ضمن رد ادعاها و گمانه‌زنی‌های دشمن مبنی بر نابودی عرین الاسود، تاکید کرد که چگونه می‌توانیم به وصیت‌های شهدا که با خون پاک آنان و گلوله نوشته شده، وفادار نباشیم. خون شهدای وطن، قطار مقاومت را در کرانه باختری به پیش می‌برد.

این بیانیه خطاب به مقامات رژیم صهیونیستی می‌افزاید: برای بار آخر اعلام می‌کنیم، هرکه می‌خواهد، بفهمد و هر که هم پیام ما را نگیرد، جز حسرت و ندامت، چیزی عایدش نخواهد شد. هیچکس قادر به توقف مقاومت در نابلس، جنین، کرانه باختری یا نوار غزه نخواهد بود.

این گروه اعلام کرد که پس از پیوستن گردان طولکرم به مقاومت مسلحانه و تشکیل گروه‌های مختلف مقاومت، می‌توانیم به ملت اطمینان دهیم که مقاومت در کرانه باختری به شمشیر و توان بازدارندگی دست یافته است و به دشمن صهیونیستی نیز اعلام می‌کنیم که مدت‌ها طول خواهد کشید تا عرین الاسود را بشناسی و آن وقت هم از مقابله با آن عاجز و ناتوان خواهی ماند.

گروه مقاومت عرین الاسود از عموم ملت فلسطین دعوت کرد به خیابان‌ها و میادین شهرهای مختلف کرانه باختری، قدس، نوار غزه و اردوگاه‌های آوارگان به خیابان‌ها بیایند تا جهانیان صدای الله اکبر آنان را بشنوند و دلاورمردان عرین الاسود و مقاومت که در این لحظات خود را برای نبرد پاسخ سریع (به جنایات دشمن) آماده می‌کنند، بشنوند.

در پایان این بیانیه آمده است: تحت هیچ شرایطی از آرمان و هدف خود منحرف نخواهیم شد و به دشمن اشغالگر می‌گوئیم منتظر باشد چرا که از جایی به آن ضربه خواهیم زد که هرگز گمانش را هم نمی‌کند و شب و روزهای سختی در انتظار اشغالگران است و خواهیم دید که چه کسی دیگری را محاصره خواهد کرد!