پیمان ترکمانه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به مصوبه دولت و مجلس شورای اسلامی طرحی برای رایگان شدن قبوض مددجویان نهادهای حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی به تصویب و برای اجرا ابلاغ شد. وی افزود: مشترکانی که تا سقف یک سوم الگوی مصرف شرکت آب، ۵۰ درصد شرکت […]

پیمان ترکمانه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به مصوبه دولت و مجلس شورای اسلامی طرحی برای رایگان شدن قبوض مددجویان نهادهای حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی به تصویب و برای اجرا ابلاغ شد.

وی افزود: مشترکانی که تا سقف یک سوم الگوی مصرف شرکت آب، ۵۰ درصد شرکت برق و سه پله اول گاز را رعایت کنند قبوض آنها رایگان خواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه تصریح کرد: بر اساس آمارها ۱۸ هزار و ۲۸۷ خانواده به ارزش ۲.۵ میلیارد تومان از طرح حمایتی شرکت گاز، پنج هزار و ۲۰۰ خانواده به ارزش ۵۵ میلیون تومان از طرح حمایتی شرکت برق و سه هزار و ۲۱۸ نفر به ارزش ۲۲ میلیون تومان از طرح حمایتی شرکت آب بهره مند شدند.

ترکمانه بیان کرد: در مجموع ۲۶ هزار و ۷۰۵ خانواده مددجوی زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) از طرح قبوض رایگان بهره‌مند شده‌اند.

وی ادامه داد: چناچه افرادی زیر پوشش نهادهای حمایتی قرار دارند و از این طرح استفاده نمی کنند به مددکاران خود مراجعه و یاز طریق سامانه سحا نسبت به بروزرسانی اطلاعات محل سکونت خود اقدام کنند.