به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا مرتضوی پیش از ظهر پنج‌شنبه در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های شاخص شهری، محله محور و کلنگ‌زنی مناطق پنجگانه شهرداری اظهار داشت: شهدایی که در دوران نهضت و ایام دفاع مقدس و در دفاع از امنیت و حرم این شهرستان تقدیم نظام شده بر تارک انقلاب می‌درخشد و با مرور […]

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا مرتضوی پیش از ظهر پنج‌شنبه در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های شاخص شهری، محله محور و کلنگ‌زنی مناطق پنجگانه شهرداری اظهار داشت: شهدایی که در دوران نهضت و ایام دفاع مقدس و در دفاع از امنیت و حرم این شهرستان تقدیم نظام شده بر تارک انقلاب می‌درخشد و با مرور این ویژگی‌ها احساس شرم می‌کنیم.

وی افزود: زندگی کردن در چنین شهرستانی مایه مباهات و افتخار است که شهدای بزرگی مانند شهید حججی و احمد کاظمی نفس می‌کشیدند و علمای بزرگی را تربیت کرده‌اند.
استاندار اصفهان یکی از غفلت‌های امروزه را بازگو نکردن و روایت نکردن رشادت‌ها دانست و افزود: اینها مؤلفه‌های هویتی هستند که فرزندان ما باید با آن آشنا شوند که حتی در ارائه دستاوردهای انقلاب هم کم‌کاری شده است.

وی افزود: در بسیاری از شاخص‌های توسعه‌ای، ایران جز نظام‌های پیشتاز در دنیا به حساب می‌آید و در بخش‌های تولیدی و فناوری قابل مقایسه با دوران قبل از انقلاب نیست.

مرتضوی با اشاره به فائق آمدن در اپیدمی کرونا با وجود محدودیت‌ها و عدم خدمات بین‌المللی، گفت: به لطف دانشمندان و نخبگان این مملکت از این برهه عبور کردیم و این یکی از معجزات انقلاب اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: امروز از مرز ۴ میلیون دانشجو عبور کردیم و در جای جای کشور شرکت‌های دانش‌بنیان در حال تغییر رویکرد اقتصادی هستند و این امر گویای پیشرفت است.

استاندار اصفهان عنوان کرد: جنگ تمام نشده و همچنان در جنگ نابرابر در طول ۴۴ سال مدام در حال مبارزه هستیم و تنها عرصه‌ها و میدان‌ها تغییر کرده است.

وی با قدردانی از مجموعه مدیریت شهری نجف‌آباد بیان داشت: از اینکه عنصر همدلی، همفکری، تعاون و تعامل با مردم و نگاه عادلانه به همه نقاط شهرستان محور حرکت قرار دادند باید قدردانی کرد.

مرتضوی تاکید دولت سیزدهم را نگاه مردمی و عادلانه و استفاده از ظرفیت معتمدین و متخصصان در اقصی نقاط کشور دانست و افزود: حرکت در بستر یک نگاه عالمانه در دستور کار مدیران قرار می‌گیرد و رمز موفقیت نیز همین خواهد بود و با همین رویکرد مشکلات دیگر را در شهرستان‌ها رفع خواهیم کرد.

وی ادامه داد: بسیاری از پروژه‌های مانده از سال‌های گذشته نیز در شهر اصفهان به نتیجه رسیده که از ۹۴۱ بنگاه اقتصادی تعداد ۳۷۶ بنگاه تا آذرماه به چرخه تولید بازگشته است.