به گزارش خبرنگار مهر، عباس شرفی امروز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: بارش‌های شدید باران در روز جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ که در محدوده «پاعلم» پلدختر به ۱۳۵ میلی متر رسید و منجر به آب گرفتگی، ریزش کوه و تخریب کیلومتر ۹۰ آزادراه خرم آباد- پل زال شد. وی با بیان اینکه این محور تا […]

به گزارش خبرنگار مهر، عباس شرفی امروز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: بارش‌های شدید باران در روز جمعه ۲۴ دی ۱۴۰۰ که در محدوده «پاعلم» پلدختر به ۱۳۵ میلی متر رسید و منجر به آب گرفتگی، ریزش کوه و تخریب کیلومتر ۹۰ آزادراه خرم آباد- پل زال شد.

وی با بیان اینکه این محور تا اطلاع ثانوی مسدود شده است، افزود: با توجه به شدت تخریب، برای بهسازی و برقراری تردد حداقل یک هفته زمان لازم است که در این مدت محورهای جایگزین برای خودروهای سبک محور خرم آباد – پلدختر و برای خودروهای سنگین محور خرم آباد کوهدشت- پلدختر – اندیمشک خواهد بود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان اظهار داشت: عوامل آزادراه و راهداری از عصر روز گذشته در تلاش برای بازگشایی آزادراه خرم آباد – پل زال هستند تا هرچه سریع‌تر تردد را در آن برقرار کنند و به محض، اطلاع رسانی خواهد شد.