به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباس معصومی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رویان به میزبانی مسجد جامع با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برکات فراوانی داشت اما یکی از مهمترین آنها استقلال ملت غیور ایران است، بیان داشت: پهلوی نوکر غرب و آمریکا در منطقه بود اما امروز ملت ما سرافراز در دنیا ایستاده‌اند. […]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عباس معصومی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رویان به میزبانی مسجد جامع با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برکات فراوانی داشت اما یکی از مهمترین آنها استقلال ملت غیور ایران است، بیان داشت: پهلوی نوکر غرب و آمریکا در منطقه بود اما امروز ملت ما سرافراز در دنیا ایستاده‌اند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع فرماندهان نیروی هوایی، افزود: آمریکا در چهار دهه گذشته در تمام فتنه‌ها و توطئه‌هایی که داشت شکست خورده است و نتوانسته از تحریم‌ها، فتنه ۸۸ و مسائل اقتصادی و… پیروزی به دست آورد زیرا ملت ایران استقامت دارد.

امام جمعه رویان با بیان اینکه در دیماه ۵۶ رئیس جمهور وقت آمریکا به ایران آمد و در مدح محمد رضا پهلوی سخنرانی کرد، ابراز داشت: آمریکا ایران را در آن سخنرانی، جزیره ثبات دانست و اذعان کرد که خیال آن کشور از بابت ایران و منطقه مطمئن خواهد بود و در مقابل پهلوی هم در نوکری برای آن کشور کم نگذاشت اما بلافاصله چند روزی بعد واقعه ۱۹ دی رخ داد تا ملت ایران ثابت کنند که استکبارستیز هستند.

معصومی بیان کرد: آمریکا در تمام مسائل و مشکلاتی که برای ایران پدید آورده همیشه یک خطای استراتژیک داشته و آن هم اینکه، مردم ما را نمی‌شناسد و لذا اشتباهات محاسباتی‌اش همیشه به پیروزی ملت ما منتهی شده است.

وی در دیگر بخش سخنان خود از برپایی باشکوه راهپیمایی خودرویی و ابتکارات مردم و بسیجیان در یوم الله ۲۲ بهمن تقدیر کرد و گفت: این راهپیمایی علی‌رغم تمام محدودیت‌ها بازهم بازتاب بزرگی در دنیا یافت و مردم دانستند که ملت ایران همواره پای ارزش‌های انقلاب خود ایستاده‌اند.

امام جمعه رویان به انتقاد از شرایط داخل این شهر نیز پرداخت و ضمن اشاره به ضرورت ارتقای امنیت رویان به خصوص در شب هنگام، گفت: چند زمانی است که سرقت دریچه‌های فاضلاب، موتور سیکلت و… در این شهر زیاد شده و از مسئولان انتظامی می‌خواهیم تا از دوربین‌های نظارتی در این شهر نیز استفاده کنند تا بتوانیم شرایط را برای سارقان دشوار سازیم همچنین مردم نیز باید هوشیارتر عمل کنند.