به گزارش خبرنگار مهر، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی پیش از ظهر پنج شنبه در دیدار با آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت اظهار کرد: سفرهای استانی و رسیدی مشکلات ایثارگران و خانواده شهدا در اولویت بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارد. وی از برپایی میز […]

به گزارش خبرنگار مهر، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی پیش از ظهر پنج شنبه در دیدار با آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت اظهار کرد: سفرهای استانی و رسیدی مشکلات ایثارگران و خانواده شهدا در اولویت بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار دارد.

وی از برپایی میز خدمت ویژه ایثارگران در گیلان خبر داد و افزود: بررسی مشکلات و چالش‌های ایثارگران گیلان در این نشست مورد واکاوی قرار می‌گیرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون رئیس جمهور از نشست با نخبگان جامعه هدف در گیلان خبر داد و بیان کرد: استفاده از ظرفیت نخبگان در بخش‌های مختلف در دستور کار بنیاد شهید قرار دارد.

قاضی زاده هاشمی با اشاره به شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اظهار کرد: اجرای مصوبات شورای عالی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان‌ها لازم اجرا است.

وی با بیان اینکه گیلان از جمله استان‌های کم دغدغه در حوزه ایثارگری است، افزود: رزمندگان گیلانی داوطلبانه و با روحیه ایمانی و اعتقادی به جبهه‌ها اعزام شدند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون رئیس جمهور با بیان اینکه گیلان دومین استان در برپایی یادواره شهدا است، گفت: مردمی بودن مراسم و یادواره شهدا و برنامه‌های فرهنگی و اعتقادی در گیلان ستودنی است.

قاضی زاده هاشمی با بیان اینکه مسکن ایثارگران جدی ترین مسئله در گیلان است، اضافه کرد: گیلان در بخش مسکن ایثارگران و واگذاری عرصه برای ساخت، گیلان نسبت به کشور کمی عقب است و این مهم باید در سطح استان و شهرستان حل شود.