به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی صبح جمعه در جمع کارکنان فرمانداری و بخشداری‌های تابعه با تقدیر از خدمات و زحمات چهار ساله عبدالله نادری اظهار داشت: نادری در این مدت خدماتی و آثار خوبی به یادگار گذاشت که به عنوان یک شهروند از این تلاش‌ها تقدیر می‌کنم. وی افزود: مجموعه فرمانداری دشتی احترام به […]

به گزارش خبرنگار مهر، علی بحرانی صبح جمعه در جمع کارکنان فرمانداری و بخشداری‌های تابعه با تقدیر از خدمات و زحمات چهار ساله عبدالله نادری اظهار داشت: نادری در این مدت خدماتی و آثار خوبی به یادگار گذاشت که به عنوان یک شهروند از این تلاش‌ها تقدیر می‌کنم.

وی افزود: مجموعه فرمانداری دشتی احترام به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند و همواره تلاش کنید خواسته‌ها و مطالبات آنها را با دل و جان بشنوید و راضی از اتاق بیرون کنید.

بحرانی با تاکید بر اینکه برای رفع مشکل مردم از هیچ تلاشی دریغ نورزید افزود: برای حل مشکلات شهرستان همه مجموعه باید کنار هم قرار بگیریم.

وی یادآور شد: همه باید در چارچوب قانون و مسیری که دولت برای ما ترسیم کرده در جهت خدمت به مردم ایفای نقش کنیم.