به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ اسماعیل خوشوقت، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس گفت: این پویش با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اجرا خواهد شد. وی، افزود: در این پویش کارشناسان ترافیکی که قبلاً موضوعات خاص مرتبط با کودکان و نوجوانان محصل برای پیشگیری […]

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ اسماعیل خوشوقت، صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس گفت: این پویش با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اجرا خواهد شد.

وی، افزود: در این پویش کارشناسان ترافیکی که قبلاً موضوعات خاص مرتبط با کودکان و نوجوانان محصل برای پیشگیری از سوانح رانندگی به آنان آموزش داده شده، با همکاری آموزش و پرورش در مدارس هدف حضور خواهند یافت و همیاران پلیس را با قوانین و مقررات عبور و مرور و خود مراقبتی در ترافیک آشنا خواهند کرد.

وی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن فصل امتحانات دانش آموزان در خرداد ماه و بعد از آن نیز آغاز سفرهای تابستانی، سعی خواهد شد از یکم تا ۲۰ اردیبهشت، اکثر مدارس استان به خصوص دوره اول و دوم ابتدایی در این پویش شرکت داده شوند.

سرهنگ خوشوقت، با اعلام شماره پاسخگویی ۱۲۰ پلیس راهور و همکاری آموزش و پرورش ناحیه یک و دو شهر کرمان و شهرستان‌های استان با اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور افزود: این پلیس آمادگی دارد تا پاسخگوی اعزام و حضور کارشناسان در مدارس داوطلب نیز باشد که مدیر مدرسه می‌تواند از طریق اعلام به نزدیک ترین واحد گشت پلیس راهور یا ایستگاه‌های راهنمایی و رانندگی، درخواست خود را مطرح نماید.