محمد امیدفر در گفت‌وگو با مهر در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: آخرین اطلاعات و نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده‌ی جوی نسبتاً پایدار در استان است که دمای هوا نیز به طور نسبی دو الی پنج درجه افزایش می‌یابد. وی ادامه داد: از نظر ناپایداری پدیده قابل توجه افزایش سرعت وزش باد […]

محمد امیدفر در گفت‌وگو با مهر در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای استان اظهار کرد: آخرین اطلاعات و نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده‌ی جوی نسبتاً پایدار در استان است که دمای هوا نیز به طور نسبی دو الی پنج درجه افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: از نظر ناپایداری پدیده قابل توجه افزایش سرعت وزش باد است که توصیه می‌شود در جنگل‌ها و مراتع از روشن کردن آتش خودداری شود.

امیدفر در خصوص دمای تبریز طی ۲۴ ساعت گذشته بیان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشینه و کمینه دمای تبریز به ترتیب ۲۸ و ۱۵ درجه بود و همچنین دمای فعلی آن نیز ۲۰ درجه است که نسبت به روز گذشته دو درجه کاهش یافته است.

وی در پایان در خصوص خنک‌ترین و گرم‌ترین شهر استان اضافه کرد: ورزقان با دمای ۲ درجه بالای صفر، سردترین و میانه با دمای ۳۱ درجه بالای صفر گرم‌ترین شهر استان گزارش شده‌اند.