فرشاد ابراهیم پور نورآبادی صرفه جویی در مصرف برق صرفه جویی آب
صرفه‌جویی در مصرف انرژی ضرورتی برای حفظ پایداری تولید و
خدمات ۰۲ تیر ۱۴۰۵

صرفه‌جویی در مصرف انرژی ضرورتی برای حفظ پایداری تولید و خدمات

فرشاد ابراهیم‌پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: کشور در حال عبور از شرایطی است که بیش از هر زمان دیگری نیازمند هم‌افزایی میان دولت، بخش خصوصی و مردم برای استفاده بهینه از منابع و ظرفیت‌های موجود هستیم. وی افزود: با افزایش دمای هوا و رشد مصرف برق در بخش‌های مختلف، مدیریت مصرف انرژی […]