شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی کاهش مصرف برق دستگاه های اجرایی
الزام کاهش ۷۰ درصدی مصرف برق از بیستم اردیبهشت در ادارات مرکزی
به گزارش خبرگزاری مهر، محمود محمودی گفت: بر اساس بخشنامه جدید، ادارات استان مرکزی موظفند در ساعات اداری ۲۰ درصد و پس از ساعت ۱۳ نیز ۷۰ درصد مصرف خود را کاهش دهند. وی افزود: سال گذشته ۱۷۰ دستگاه اجرایی استان مرکزی به دلیل عدم رعایت الگوی مصرف، برقشان قطع شد و امسال نیز برخوردهای […]
جدیدترین مقالات
فرهنگی
ویژه ها
جديدترين ها
- گرد و غبار موقتی در برخی مناطق خوزستان محتمل است
- تمهیدات راهداری فارس برای مراسم تشییع قائد شهید امت
- مسابقات کشوری سنگنوردی در کنگان برگزار شد
- فیلم جدید حامد کلاهداری پس از ۱۶ سال دوری از سینما آماده نمایش شد
- بندهای دیگری از سند تبلیغات تجاری در فضای مجازی تصویب شد
- آغاز دور پنجم اجراهای «نیمه تاریک ماه» از امشب
- قوم بنی اسد؛ روایت دیگری از حماسه عاشورا
- صحن علنی مجلس هفته پس از تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب برگزار میشود















Sunday, 28 June , 2026