شبکه دو سیما سریال تلویزیونی مرکز سیمرغ
سریال «صدای قلب من» روی آنتن شبکه دو
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دو، مجموعه هفت قسمتی «صدای قلب من» محصول خانه تولیدات جوان مرکز سیمرغ (آرمان) به نویسندگی و کارگردانی محمدمهدی چوپانی ساخته شده است که از شنبه ۱۹ اردیبهشت حوالی ساعت ۲۱:۱۵ از شبکه دو سیما پخش میشود. مجموعه تلویزیونی «صدای قلب من» روایتی احساسی و […]
جدیدترین مقالات
فرهنگی
ویژه ها
جديدترين ها
- گرد و غبار موقتی در برخی مناطق خوزستان محتمل است
- تمهیدات راهداری فارس برای مراسم تشییع قائد شهید امت
- مسابقات کشوری سنگنوردی در کنگان برگزار شد
- فیلم جدید حامد کلاهداری پس از ۱۶ سال دوری از سینما آماده نمایش شد
- بندهای دیگری از سند تبلیغات تجاری در فضای مجازی تصویب شد
- آغاز دور پنجم اجراهای «نیمه تاریک ماه» از امشب
- قوم بنی اسد؛ روایت دیگری از حماسه عاشورا
- صحن علنی مجلس هفته پس از تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب برگزار میشود















Sunday, 28 June , 2026