ایران مهدی جابری ترامپ کاخ سفید
شیطان! تو بیا سجده بزن بر گِل ایران ۲۳ ارد ۱۴۰۵

شیطان! تو بیا سجده بزن بر گِل ایران

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی جابری، همزمان با تشدید درماندگی و یاس ترامپ در تنگه هرمز و جنگ علیه کشورمان، شعری سروده است. در این شعر، می‌خوانیم: او را چه بنامیم که در کاخ سفید است یادآور شلیک به مینابِ شهید است این جنگ طلب، تشنۀ یک جایزۀ صلح تاریخ بداند که از او صلح […]