به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «کرامات حضرت مهدی (عج)» که چهل مورد از عنایت امام به مددجویان از محضرش را جمع آوری کرده به تازگی توسط دفتر ثبت کرامات مسجد مقدس جمکران به چاپ سیزدهم رسیده است. دیدار با امام زمان (عج) پیش‌از آنکه به انگیزه، زمان و مکان بستگی داشته باشد، به سازه‌های روحی […]

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «کرامات حضرت مهدی (عج)» که چهل مورد از عنایت امام به مددجویان از محضرش را جمع آوری کرده به تازگی توسط دفتر ثبت کرامات مسجد مقدس جمکران به چاپ سیزدهم رسیده است.

دیدار با امام زمان (عج) پیش‌از آنکه به انگیزه، زمان و مکان بستگی داشته باشد، به سازه‌های روحی و معنوی وابسته است. باید حجاب از چهره جانا و دیده دل برداشته شود تا توانایی دیدار به دست آید.

با نگاهی گذرا به سرگذشت کسانی که در دوران غیبت کبرای آقا امام زمان (عج) توفیق شرفیابی به پیشگاه مقدسش را داشته یا از کرامات، معجزات و عنایات ویژه آن حضرت بهره‌مند گشته‌اند، می‌توان دریافت که بیشترین و مهم‌ترین انگیزه در حصول این توفیق الهی برای آنان همانا توجه قلبی، مواظبت‌های عملی، پاسداشت تقوا و پیروی از اولیای خدا بوده است.

از آنجا که مسجد مقدس جمکران یکی از مکان‌های ویژه‌ای است که شیفتگان حضرت از برکات و فیوضات آن امام بهره‌مند می‌شوند و آکنده است از هزاران یادمان شیرین از معجزه‌ها، کرامت‌ها و الطاف خاصه آن بزرگوار به شیعیان که از دور و نزدیک با کوله‌باری از امید به آستان مقدسش آمده‌اند کتاب «کرامات حضرت مهدی (عج)» به جمع آوری بخشی از این یادمان‌ها پرداخته است که در دفتر ثبت کرامات مسجد مقدس جمکران ثبت شده‌اند تا مایه امیدواری باشد برای منتظرانی که بدانند امامشان گرچه در پرده غیبت است، امت خود را فراموش نمی‌کند.