به گزارش خبرنگار مهر، هفتم تیرماه سالروز شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان در حادثه بمب گذاری حزب جمهوری است. به همین مناسبت برنامه «بهشت اطلسی‌ها» با سخنرانی حاجیه «خانم حسینی بهشتی» خواهر این شهید مظلوم، در روز هفتم تیرماه از ساعت ۹:۳۰ صبح در منزل این شهید بزرگوار که اکنون به […]

به گزارش خبرنگار مهر، هفتم تیرماه سالروز شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان در حادثه بمب گذاری حزب جمهوری است.

به همین مناسبت برنامه «بهشت اطلسی‌ها» با سخنرانی حاجیه «خانم حسینی بهشتی» خواهر این شهید مظلوم، در روز هفتم تیرماه از ساعت ۹:۳۰ صبح در منزل این شهید بزرگوار که اکنون به نام خانه فرهنگ شهید بهشتی شناخته می‌شود و در خیابانی به همین نام واقع شده است، برگزار خواهد شد.

رونمایی از مجموعه ۱۰ جلدی آقای بهشتی

همچنین در همین مجموعه از ساعت ۱۸ مجموعه ۱۰ جلدی آقای بهشتی رونمایی می‌شود.

کتابخانه مرکزی اصفهان نیز امروز از ساعت ۱۷ میزبان همایش تربیت بهشتی با موضوع نقش آزادی در تربیت کودکان و نوجوانان و با حضور دکتر حمید حبشی است.

به گزارش مهر، شهید بهشتی از روحانیون پرچمدار انقلاب اسلامی و از یاران و مریدان خاص امام خمینی (ره) بود که در نصف جهان متولد شد؛ ایشان نخستین دبیرکل حزب جمهوری اسلامی و نایب رئیس مجلس خبرگان قانون اساسی و نقش کلیدی در انقلاب اسلامی و تشکیل حکومت اسلامی داشت، این شهید بزرگوار در سال ۱۳۶۰ به همراع ۷۲ تن از یارانش به دست منافقین کوردل به شهادت رسید.