به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه گناوه، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی اظهار داشت: یکی از فضاهای بسیار خوب و مناسب در شهرستان مکان مقدس مصلی جمعه شهر گناوه است که با بیش از دو هزار متر مربع مساحت و ارتفاع ۶ متر، مکان مناسب برای برگزاری برنامه‌ها […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه گناوه، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی اظهار داشت: یکی از فضاهای بسیار خوب و مناسب در شهرستان مکان مقدس مصلی جمعه شهر گناوه است که با بیش از دو هزار متر مربع مساحت و ارتفاع ۶ متر، مکان مناسب برای برگزاری برنامه‌ها تا کنون است.

وی افزود: فعالیت‌های عبادی، فرهنگی، اجتماعی و آموزشی، برگزاری جلسات متعدد از جمله شورای اداری، شورای آموزش و پرورش، برگزاری کنکور سراسری تا کنون، در این مکان مقدس انجام گرفته است.

امام جمعه گناوه یادآور شد: با توجه به ضرورت برگزاری برخی برنامه‌ها و تناسب مکان مصلی این مکان را در اختیار همه افراد و گروه‌های متقاضی از جمله هیئت‌های مذهبی، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و ادارات قرار داده‌ایم.

رکنی حسینی بیان کرد: امسال نیز همزمان با برگزاری کنکور سراسری این مکان در اختیار برگزارکنندگان این آزمون علمی آموزشی قرار گرفته است و نماز جمعه این هفته به مسجد جامع شهر منتقل شد.

وی با تقدیر از همت و تلاش جهادی در ستاد نماز جمعه گناوه و اعضای دفتر امام جمعه گفت: تلاش و کوشش شده است تا مصلی به مرکز خدمات اجتماعی و فرهنگی برای عموم مردم تبدیل شود و این مکان مقدس علاوه بر آنکه میعادگاه نمازگزاران در روزهای جمعه است در طول سال میزبان برگزاری برنامه‌های مختلف، فرهنگی، ملی، مذهبی و ورزشی محسوب می‌شود.