به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله علی خاتمی روز چهارشنبه در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان و هیئت همراه افزود: هلال احمر علاوه بر این نیز در توزیع سبدهای غذایی برای اقشار کم برخوردار استان زنجان به نحو مطلوبی عمل کرده است. نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: خدمات با انگیزه […]

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله علی خاتمی روز چهارشنبه در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان و هیئت همراه افزود: هلال احمر علاوه بر این نیز در توزیع سبدهای غذایی برای اقشار کم برخوردار استان زنجان به نحو مطلوبی عمل کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: خدمات با انگیزه ای که هلال احمر ارائه می کند در امدادرسانی برای نیازمندان بویژه در مواقعی که نیاز به کمک اضطراری و اورژانسی هست، همیشه در صحنه بوده است.

خاتمی خاطرنشان کرد: فرا ملی بودن از مهمترین ویژگی های هلال احمر به شمار می رود چرا که بدون توجه بر تفکر، اندیشه و فرهنگ آن مملکت بی منت خدمات ارائه می دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز به طرح حمایتی – درمانی و دارویی اشاره کرد و اظهار داشت: هلال احمر جمهوری اسلامی ایران منابع مالی را برای اجرای این طرح در استان زنجان تخصیص داده است تا پرداخت بخشی از هزینه های خانواده های نیازمند و محرومی که توانایی پرداخت هزینه های درمانی را ندارند تقبل کنیم.

سید قاسم موسوی یادآوری کرد: در فاز نخست طرح حمایتی دارویی و درمانی ۵۰۰ میلیون تومان برای هلال احمر استان زنجان تخصیص یافته که مردم نیز به دلیل نیازی که دارند از این طرح استقبال می کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: خدمات در بخش دندانپزشکی، داروخانه و توانبخشی در هلال احمر فعال است و در تلاش هستیم بخشی از خدماتی که ارائه می دهیم را رایگان و هزینه را در محل پرداخت کنیم.

موسوی ادامه داد: حتی کسانی که در بیمارستان ها بستری شده و عمل های جراحی انجام داده اند به دلیل مسائل مالی نمی توانند ترخیص شوند می توانند با مددکار هلال احمر هماهنگ و هزینه های آنها پرداخت شود.

وی به اجرای طرح نذر آب ۴ اشاره کرد و افزود: این طرح امسال در شهرستان نهبندان خراسان جنوبی توسط هلال احمر استان زنجان اجرا خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: موضوع توزیع بسته های معیشتی، اعزام کاروان سلامت برای ویزیت رایگان و تامین آب آشامیدنی سالم را عملیاتی خواهیم کرد.

موسوی خاطرنشان کرد: در حال حاضر هزینه خرید دستگاه تصفیه آب آشامیدنی در طرح نذر آب ۴ با کمک خیرین و نیکوکاران استان زنجان تامین شده است.