به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جواد نیک بین در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۸ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک روز پرستار، گفت: رهبر انقلاب همواره از عدم اجرای تعرفه‌گذاری پرستاران گلایه‌مند بوده‌اند. وی بیان کرد: دولت بعد از ۱۵ سال مبالغ ناچیزی به حساب آنها واریز کرده است […]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جواد نیک بین در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۸ آذر ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود ضمن تبریک روز پرستار، گفت: رهبر انقلاب همواره از عدم اجرای تعرفه‌گذاری پرستاران گلایه‌مند بوده‌اند.

وی بیان کرد: دولت بعد از ۱۵ سال مبالغ ناچیزی به حساب آنها واریز کرده است که خجالت آور است. زمانی که فیش حقوقی یکی از کارکنان اورژانس را دیدم، تنها ۳۰۰ هزار تومان بابت این مسئله به حساب وی واریز شده بود. پیش از این، این مبلغ تحت عنوان کارانه برای آن‌ها واریز می‌شد که آن را حذف کرده و به آن اسم تعرفه‌گذاری گذاشتند.

نماینده مردم کاشمر در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: پرستاران در زمان شیوع کرونا مجاهدت کردند و این حق آنها نیست. نباید بین کارکنان بیمارستانی، بهداشتی، درمانی و فوریت‌های پزشکی فرقی قائل شد، چرا که برخی از آنها از لیست دریافت کارانه نیز حذف شده‌اند. درد امروز پرستاران صرفاً فقر نیست، بلکه اعتراض آنها به تبعیض است و اینکه چرا شایسته‌سالاری مورد توجه قرار نمی‌گیرد.