به گزارش خبرنگار مهر حسین طلوعیان ظهر دوشنبه در نشست هم اندیشی با مدیران واحدهای تولیدی گلستان اظهارکرد: علیرغم محدودیت ها و تنگناها امسال آمار و ارقام در زمینه تولید، جهش چشم گیری یافته و در زمینه صدور مجوز ۴۰ درصد رشد و در صدور پروانه بهره برداری ۷۰ درصد رشد را شاهد هستیم. طلوعیان […]

به گزارش خبرنگار مهر حسین طلوعیان ظهر دوشنبه در نشست هم اندیشی با مدیران واحدهای تولیدی گلستان اظهارکرد: علیرغم محدودیت ها و تنگناها امسال آمار و ارقام در زمینه تولید، جهش چشم گیری یافته و در زمینه صدور مجوز ۴۰ درصد رشد و در صدور پروانه بهره برداری ۷۰ درصد رشد را شاهد هستیم.

طلوعیان اضافه کرد: همچنین افزایش سرمایه گذاری و افزایش ۱۰۰ درصدی اشتعال در زمینه صنعت را نسبت به سال قبل شاهد هستیم.

وی بیان کرد: تقاضا برای توسعه واحدهای تولیدی زیاد بوده و ۱۷۱ درخواست داریم که باید با همراهی شرکت شهرک ها واگذاری زمین سریع تر انجام شود و یک سرمایه گذار برای دریافت زمین سال ها منتظر نماند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: همه تعهد اشتغال صمت استان در ۱۰ ماهه انجام شده و این امر نشان می دهد استعداد بالایی در زمینه صنعت داریم.

طلوعیان عنوان کرد: بالغ بر پنج هزار میلیارد تومان طرح با بیش از ۳۰ الی ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی در استان وجود دارد که در صورت تأمین اعتبارات جهش تولید را شاهد خواهیم بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به قطعی برق واحدهای صنعتی، افزود: در حوزه صنعت قطعی ها باید منطقه بندی شده و هر روز یک منطقه قطع شود تا واحدها شیفت کاری خود را هماهنگ و مشکلات کاهش یابد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت گلستان بیان کرد: چند واحد حساس به قطعی داریم که در زمینه تولید روغن فعال هستند و با توجه به کمبودها در این بخش همراهی شده برق آنها قطع نشود.